Bestelling annuleren of wijzigen
Nadat u uw aankoop hebt voltooid, sturen wij u meteen een orderbevestiging. Dit met alle details van uw bestelling.
Wij herinneren u eraan dat het niet mogelijk is uw order te annuleren of aan te passen als deze al door ons is verwerkt.
Voor verdere vragen kan u ons altijd contacteren via email info@ikonikboutique.be.
Verzenden & retourneren
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Onze tarieven
België
Service Point DPD €6,50
Thuis of op het werk via DPD €7,50
Nederland
Service Point DPD €6,95
Thuis of op het werk via DPD €7,95
Hoe kan ik mijn order retourneren?
ONLINE
Maak via volgende link uw retour aan: https://ikonikboutique.shipping-portal.com/rp/
De online retour kosten zijn steeds voor eigen rekening, wanneer je het item in perfecte staat hebt ontvangen. Dit dient binnen de 14 dagen te gebeuren.
Wanneer dit niet het geval is gelieve, ons meteen te contacteren na het aankrijgen van jouw zending, dit binnen de 12 uur. Wanneer je je retour opstuurt, bewaar dan altijd je Track & Trace email en code totdat je retour verwerkt is.
WINKEL
De termijn voor ruilen en retouren van artikelen die aangekocht zijn in de winkel is 7 dagen. Retouren kan enkel op vertoon van origineel kasticket. Het bedrag wordt teruggestort op een cadeaubon.
RETOUR VOORWAARDEN:
Het artikel mag niet gedragen, niet gewassen, niet geretoucheerd zijn en moet het originele prijskaartje bevatten. Items die aankocht zijn in de solden worden niet retour genomen. Alvast bedankt voor uw begrip.
Wanneer komt mijn order toe?
Indien je kiest voor verzending thuis of op het werk of servicepunt levering, dan versturen wij je pakketje ten laatste op de volgende werkdag. Deze mag je dan verwachten via DPD binnen 3 à 4 werkdagen. Indien vragen, aarzel niet contact op te nemen via info@ikonikboutique.be.
Kan ik na betaling nog annuleren of wijzigen?
Nadat u uw aankoop hebt voltooid, sturen wij u meteen een orderbevestiging. Dit met alle details van uw bestelling.
Wij herinneren u eraan dat het niet mogelijk is uw order te annuleren of aan te passen als deze al door ons is verwerkt.
Voor verdere vragen kan u ons altijd contacteren via email info@ikonikboutique.be.
Betaalmethoden
Hoe kan ik mijn order betalen?
Je betaalt niet rechtstreeks aan IKONIK. Daarom is het mogelijk dat je op jouw bankafschriften niet IKONIK vermeld ziet staan, maar wel Mollie.
We bieden, via Mollie, volgende betaalmethoden aan:
- Bancontact - Mister Cash
- Pay Pal
- VISA
- MasterCard
Solden
Kan ik een afgeprijsd artikel retourneren?
Aankopen die je hebt gekocht met korting nemen wij niet terug. Je kan deze ook niet retourneren per post. Wanneer deze artikelen toch terug gestuurd worden, storten wij geen geld terug. Alvast bedankt voor uw begrip.
Contact
Vind u geen antwoord op uw vraag hierboven? We zijn hier om jou te helpen! Gelieve te mailen naar info@ikonikboutique.be en wij proberen u zo snel mogelijk te helpen.